LIVEYOURLIFE

En glad, utpratad Linn skriver just nu. Har nämligen precis träffat mina bästa vänner som är för underbara! Vi lagade tacos (och åt maten såklart), pratade och bara mös med chips och andra godsaker. En toppen lördag!

Har även legat i sängen och kollat på film med min älskling idag. Pappa hade köpt filmen Sommar med Göran, så den fick underhålla oss metan vi åt upp frukosten jag gjorde till Max innan han vaknade. Man längtade ju inte alls till sommarlovet när man såg den filmen... nejdå GE MIG NU!

Igår var det en liten lokal fest i Åkesta. Mening var att träffa alla gammla nior, men det var bara få som dök upp. Det var ju såklart superkul att träffa dom som var där. Åkte sedan hem rätt tidigt där ifrån för att sedan kolla på en film med min sötnos.

Imorgon väntas plugg hela dagen. Får se om jag drar till Max för att träna på kvällen. Det återstår att se...


Amanda, Caroline och Sara.

Amanda, Caroline och jag.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0