Luftslottet som sprängdes

Det känns som att mitt lov är slut nu. Som att alla andra är lediga imorgon men själv ska jag till skolan. Upp supertidigt. Nu är det i och för sig inte skolan jag ska till imorgon utan jag ska jobba på pappas jobb. Känns väl helt okej att samla ihop bra med pengar på två dagar, men ändå - det är lov.

Filmen Luftslottet som sprängdes är värd att se om man sett de andra två filmerna. Man förstår ingenting om man inte sett de första filmerna. Och om man inte ser den sista är det som att man läst en bok utan att läsa de 10 sista sidorna.

Nu ska jag mosa in musik i ipoden. Min underhållningsapparat framför skrivaren imorgon.


Helsingborg - 09.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0