Nyår

2010. Nu blir det två siffrit. Det lät bra när man sa "den 4 oktober 09", men "den 4 oktober 10" låter bara fel. Eller vad tycker ni? Jag ser fram emot det här året. Tror och hoppas på att mycket kommer hända. Sparar 2009 som ett av de bästa åren i minnet.

Nyårsafton. Jag och Max åt mat hos honom, sedan kom Rebecca och Fredrik. Småfestade lite där innan vi tog oss ut i kylan. Jag kilade förbi Örnsalen för att träffa alla vännerna från Persbo innan jag fortsatte bort mot Brukshotellet. Tolvslaget med Max, rakterer, vänner och skålar. En härlig start på det nya året.

Vaknade halvyr den första januari. Mös med Max och film innan jag blev bjuden på mat hos honom igen med hans släkt.








L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0