OH HAPPY DAY

Roligaste gången på sången igår. Eller det är ju alltid kul där men det var extra kul den här gången. Jag sjung med extra inlevelse, energi och jag bara liksom släppte loss. Jag tänkte inte alls på magstödet eller hur det lät, utan jag bara sjung. Svarade tillmin sånglärare när vi sjung låten "Oh Happy Day". Tänk dig nästan som ett battle där du vill vara bäst. Fast det gäller inte att vinna, utan att bara ge allt och släppa loss.

Dagen i skolan gick fort idag. Ser fram emot morgondagen då vi har musik hela förmiddagen. Skoj skoj. En ny låt ska fixas.

11 månader med Max idag. Han kommer hit och det blir film med mys. Längtar till vår 1 års dag då jag ska ge honom något speciellt. Något dom jag pysslar med helt själv. Puss på honom. And you know I love you♥



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0