Skultuna = sälen?

Aa-happ, måndag igen! Men konstigt nog ser jag fram emot att få klart allt skolplugg i veckan(?) Sa jag det där? Haha, men jag vill bara få allt gjort - inte känna stress sista dagen då allt ska vara inlämnat.

Igår tog jag och Max en kylig promenad till krykan. Vi diskuterade och kom fram till att Skultuna är rätt fint. I alla fall om man kollar ut mot de få åkrar som finns. Kändes nästan lite som att vi var i Sälen. Spinnade sedan några få minuter hemma hos honom innan vi satte fart med lite styrka. Vi tänkte att träning på söndagar skulle bli en ny trend, men efter gårdagens träning tvekar jag på om det kommer hålla...

Innan jag skulle somna igår rann text bara ur mig som blev till nästan en hel låt. Hann dock inte kolla om texten passade till melodin då familjen sov och min gitarr skulle då väcka dom. Kul att jag är igång igen efter att mina idéer till låtar inte har kommit längre än så.

Stan sedan sång efter skolan! Adios♥



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0