I KEEP DANCING ON MY OWN

Det blev en jättemysig kväll igår på Prästgärdskullen. Jag hade lyckats med mina muffins och vi var ute till kanske tio, elva på kvällen innan vi gick in till Sara för lite girltalk. Tog massa fina kort som troligen dyker upp.

Idag vaknade jag av att solen strålade så jag och Louise åkte iväg till Skultunabadet. När vi låg och solade kom det en hel drös med gymnaster. De skulle tydligen ha en föreställning så vi tog plats på gräsmattan och kollade på dom i typ en timme. Om jag var vig, mindre och lätt skulle jag utan att tveka börja i gymnastik dirket! Efter badet åkte vi nästan dirket iväg till gymmet. Dagens goa Magnumglass behöver jag inte tänka på längre, haha!





Nu har jag ingenting att göra. Eller egentligen har jag det! Måste packa massa för jag har knappt någon tid till det innan lördag morgon.


OCH GRATTIS TILL CAROLINE ENGVALL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0