NOW I'M BACK HOME - AND HERE

Jag älskar skåne, Ystad och alla städer långt ner i Sverige. Herregud vad fint det är där nere! Är det inte drömmen att känna sig utomland varje dag under sommaren? Jo, det är det! Och det är därför jag ska neråt när jag bli äldre. Kanske gammal. I alla fall så jag hinner njuta av den underbara miljön där nere. Kändes som jag var i typ Irland när man såg fåren på kullarna och Grekland när man låg på stranden. Åh!! Så ja, som ni förstår har jag haft en underbart rolig resa med Louise och hennes föräldrar. Torpet vi bodde i var bara för mysigt och stränderna vi kunde njuta av två dagar var rena drömmen. Förutom Ystad, eller Löderup, hann vi även besöka Malmö - där Louise och jag fick ett eget hotellrum - och Danmark under en kväll/natt! Nu är jag verkligen utvilad efter att bara ha njutit, tagit det lungt och ätit mängder av glass. bilder kommer så fort jag får tid

Igår kom det massa släkt hem till oss för att fira min farmor (som dock fyller år idag). Min släkt från Schweiz är här och min farmor och farfar från Helsingborg. Det blir att fira lite smått idag igen. Och jag är utslängd från mitt rum då sängarna inte räcker till i huset, haha! Så jag sover hemma hos min älskling - vilket man inte tackar nej till. För han är bäst, och jag älskar honom ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0