16 månader

16 underbara månader har jag upplevt med världens mysigaste kille! Tänk att du fick upp ögonen för mig, lika mycket som jag fick det - och så passade vi som handen i handsken. Du äger en så himla stor del av mitt hjärta att det är svårt att sova utan dig. Det blir att jag tänker på dig hela tiden, och jag vill bara ha dig nära varje sekund. Dina kramar ger mig energi att orka och ditt leende smittar inte bara av sig på mina läppar - utan i hela min kropp. Du är mitt allt och jag vill dela allt med dig! Jag älskar dig Max Wikström. Av hela mitt hjärta ♥



Nu ska jag iväg til Louise innan jag drar iväg till min älskling. Louise ska klippa mitt hår och sminka mig. Äntligen ska till slitna topparna försvinna. Väntat alldelse för länge!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0