BARA TIMMAR KVAR

Nu räknar man ju ner timmar till skolavslutningen. 19 timmar och sen är jag fri. Fast bara tills på måndag, då jobbet börjar. Och det suger att jag och Max jobbar olika veckor!!

Har fruktansvärd huvudvärk. Vill bara lägga mig ner och sova. Men det kan jag inte göra. Måste fixa saker inför morgondagen. Slängt i mig en macka och vatten och hoppdes på att värken skulle gå över, men icke! Den MÅSTE vara över imorgon i alla fall.

Skolavslutningen börjar 9 imorgon och slutar 11. Dock ska jag vara i skolan vid 8 för att repa lite med Micke. Och på kvällen är det klassfest. Men det blir en kort en för mig. Upp på fredag igen och sjunga på studenten. Känns sådär.




L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0