BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA INA!!!!!! TJEJEN; DU ÄR GRYM.

Ledig dag, och ingen sovmorgon här inte. Nej, tidiga puckar! Redan vid sju för att ta bussen vid tio in till stan. Och äntligen fann jag en avslutningsklänning. Inte en helt perfekt till en avslutning! Men det står typ Linn på den, så I bought it! Runt ett gick jag ner till hamnen för att träffa Micke och träna på låtarna. Senare kom Niklas, hans tjej, Mickes tjej och en till också. Lite publik! Haha. Och när vi satt på gräsmattan ringde det; hej, vill du vara med på "modell för en dag!". Hmm, vet inte.

Nu har jag hunnit äta och grejat lite hemma. Och nu ska jag iväg igen. Haha, är aldrig hemma känns det som.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0