DEAR JOHN

Hemkommen från Max för någon timme sedan. Känns som jag är en morot nästan. Haha. Åt morötter och dipp igår med Max till filmen Dear John. (kolla på filmen så fort du får möjlighet!) Åt någon röra jag och Max mixade ihop till frukost/lunch med morötter i. Åt morötter till kvällsmat. Men det är ju nyttigt, så varför inte?! Jag hade väckarklockan på tio idag för att vara trött tills ikväll då jag ska upp och jobba imorgon. Men det fungerade inte så bra, vaknade ett! Lite smått panik...

Och som ni vet klippte Louise mig igår. Jag blev kanon nöjd (kan man säga så?). Bilder kommer när hon skickat dom! Nu måste jag lindra mitt halsont med något innan jag hoppar ner i sängen. Det übertråkiga vädret får gärna hålla i sig i typ 2 veckor, för då slipper jag känna panik att stå framför en skrivare när solen skiner.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0