I LOVE THIS WEATHER

Jag älskar vädret! Vill bara vara ute på promenad tills det inte går att gå längre. Tills benen värker. Men om benen skulle börja värka vet jag inte ens om jag skulle lägga märke till det. För det underbara vädret får mig bara på bra tankar. Så det finns inte plats för klagomål här inte.

Nu håller jag på att träna på låtarna Micke och jag bestämde att vi skulle ha med på avslutningen idag. De måste verkligen sitta snart. För på torsdag och fredag gäller det. Hunnit solat efter skolan, och lite på lunchrasten. Fixat lite mer i mitt rum. Och jag fick VG i slutbetyget i matte A! Känns underbart. Nu är det mat och sen kilar jag iväg till min moster för att umgås med henne och mormor. För mysigt. Puss.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0