STEKT

Jag måste börja med att säga: JAG ÄR BRÄND! Man skulle kunna steka ett ägg på min överkropp. Magen är dock hur kall som helst. Så, varför? Jo, jag jobbade i solen idag med Matilda och Martin, vilket resulterade: brända armar. Brända axlar. Bränt bröst. Smått brända ben. Men hur som helst, jag behöver inte ha panik över att känna mig som Sveriges vitaste i alla fall. Det var ju egentligen bara plus att få vara ute i solen ett tag. En väldigt skön jobbdag idag faktiskt! Jämfört med igår i alla fall. Sällskap och vädret gjorde nog denna dag bättre...

Nu ska jag snart iväg till centrum för att kolla när Max spelar några låtar med mammi. Mys med honom en stund ikväll i alla fall. Har saknat den killen!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0