Stipendiater

SOMMARLOV!! Jag älskar livet just nu! Allt känns så jäkla härligt. Dock sitter min huvudvärk fortfarande i, men jag biter ihop - för man kan ju inte vara annat än glad just nu.

Det gick bra att sjunga idag! Och vet ni - stipendiumen i musik till en i ettan och en i tvåan gick till mig och Micke. Hur kul som helst. Och så fick jag även stipendium i bästa samarbete med sin basgrupp. Haha!

Efter jag fått mina betyg och man fick gå gick jag, Amanda och Evelina ner till stan för att äta lunch med Ina och Sara. Sedan tog vi oss ner till hamnen där vi satt ett tag innan bussen gick hem.

Nu ska jag njuta. Fira att det är sommarlov! Börjar med att träffa min älskling. Vi ska köpa glass. Sugen på en stor mjukglass. Och senare ikväll är det fest på fordonsföreningen för ettan och tvåan. Och ännu en gång - SSOOOMMAR LOOOOOOOOOOOV.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0