V-G

Vaknade upp med min älskling idag! Hur underbart som helst. Kändes nästan som sommarlov - något som snart är här i och för sig. Åkte Max pappas Mustang till skolan idag för första gången idag. Kändes nästan som att man satt på marken och åkte. Var sedan i skolan typ 40 min för att kolla på treornas utklädningsshow, och sen åkte jag hem igen. Solen är ju på strålande humör idag så jag satt på mig bikini och gick ut.

Nu sitter jag här. Har press på mig, för om jag klarar VG på ett statistikprov imorgon får jag VG i matte A. MÅSTE FÅÅÅ! Och snart ska jag träffa min sötnos igen. Puss på det.

PS. det är nå jäkla fel på vårt internet tror jag för jag kan inte ladda upp bilder hemifrån. Bara i skolan. Suger!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0