Can't sleep

Är vaken. Min pojke sover gott bredvid mig. Jag är inte trött. Ville prata, men det gick inte att hålla honom vaken. Idag fick jag sluta typ tre timmar tidigare, hur kan en fredag eftermiddag sluta bättre? Gick ner med Amanda på stan för att träffa tjejerna. Och Ina har äntligen kommit hem - brun som satan. Om man är avunsjuk. Vi tog en fika på Gränden och sedan träffade jag min sötnos när bussen landade i Skultuna.

Mys med mat, skratt och musik med familjen. Popcorn och filmer från när jag var liten tillsammans med Max blev min fredagskväll.

Och är så otroligt glad för att matteprovet gick bra igår. Och för att min hemtenta om EU fick ett MVG!

Imorgon har Sara och jag födelsedagsfirande för vännerna. KRAM! Godnatt.



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0