Det luktar, bullar!

Kul att jag började tolv idag, det var det första jag fick höra av Christoffer i morse. Min dag kändes redan värdelös. Men nu känner jag att den varit bra! Åt äggmacka till lunch, sedan satt jag, Kim, Amanda och Alba på ekonomilektionen och planerade hela vår vecka - i detalj. Drack även kaffe i cafet för att piggna till på denna trötta måndag.

Kollade förresten på "10 orsaker till att jag hatar dig" igår med Max. Söt film det där! Nu ska jag börja sjunga upp och ta tag i min sångläxa innan jag drar till sången lite senare.

Och när jag öppnade dörren hemma idag möttes jag av världen bull lukt. Mamma har stått och bakat bullar, sockerkaka och morotskaka till min födelsedag imorgon. Hon är bara fööör söt. Hur klara man sig utan sina föräldrar egentligen? Om jag ska vara ärlig börjar jag längta efter morgondagen...



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0