HEY

Och vad i hela friden gör jag uppe såhär tidigt? Faktum är att jag till och med varit uppe sen sju. Jag som skulle unna mig en lååång sovmorgon. Men nej, det blev inte så! Jag tänkte försöka vara nere på stan när det öppnar för att göra av med lite pengar. Har inte shoppat på ritkigt sedan i december, så nu känns det nästan som ett måste att köpa nya, fina kläder. Tror även att jag ska till Max farmor på eftermiddagen, hon har väntat länge på att vi ska höra av oss. Så på ett lov passar det perfekt. Och ikväll ska även Stefan (Max morbror) hjälpa mig, Alex och Max med att sätta tre olika stämmor i en låt. Sjukt kul det är att sjunga stämmor. I have to go, see you soon.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0