Körslaget

Okej. Jag ska göra det offentligt. Jag sökte till Körslaget igår, men kom inte med. Och det roliga är att jag blev gladare när jag fick beskedet att jag inte kom med. Det blev liksom som en lättnad att nu är det gjort, så en undran är om jag verkligen ville vara med? Eller klart, jag älskar ju att sjunga! Men jag skulle må dåligt om jag var med Körslaget ändå, för jag är stressad nu i skolan och det tar på min krafter. Så om jag även skulle ha massa körsånger att tänka på och träna på skulle jag förmodligen gå under. Behöver liksom mina vänner och Max som jag knappt skulle hinna träffa om jag kom med. Så, ja! Jag är superglad ändå.

Mina underbara vänner väntade med mig i kören och var som stöd under hela dagen. Ni är verkligen min änglar som jag aldrig kommer släppa - ni betyder så otroligt mycket! Det blev kebbabsallad och film med Louise och Amanda när vi kom hem igår. Mys.

Nu väntar jag på att Max ska höra av sig. Vi ska ta en promenad i detta otroligt fina väder. Me like. Sedan ska jag njuta av de sista dagarna på detta lov. Pussi!


i kön.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0