Snökaos

Är dagens snöoväder ett skämt?!! Skinnjackan som jag tog fram igår i vårvädret får jag hänga tillbaka i garderoben igen - typiskt. Snön kommer stanna för evigt... Ja, detta väder gjorde jag och Max till två soffpotatisar idag. Under ett varmt täcke med tee har vi befunnit oss hela dagen. Behöver såna här vilodagar. Men mitt i filmen kommer mamma innnanför dörren och säger att hon kört fast med bilen. Så det var bara att kila ut och putta på bilen. Då har man upplevt det också. Tungt var det!

Nu sitter jag och skriver en ny låt. Är trött och då brukar det faktiskt flyta på bra. Dock vet jag inte om det låter lika bra imorgon när jag är pigg som det göra just nu. Men aja, skola imorgon. Kilivippen.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0