Telia grubben

Känns som att det hänt tusen grejer idag, men när jag tänker efter så stämmer nog inte det. Började i alla fall dagen med att vara i skolan två timmar för tidigt, suck. Men tog vara på dem timmarna och pluggade ekonomi med Kim istället. Pannkaka till lunch och där fick man se Telia gubben som är skolans spanskalärares man och nu vikarie för henne. Haha! Och medan jag satt och åt mina pannkakor säger min mattelärare helt plötsligt att mitt sista matteprov var jättebra och att jag har minst ett VG! Underbart kändes det. Sista lektionen hade vi matte och där fick vi problemlösningar att göra. Kängurulösning. Tydligen gjorde 5 miljoner elever dessa problemlösningar världen över. Lite häftigt!

Nej, nu ska jag ta och göra tee och slå upp ekonomiboken. Stort prov imorgon. Adios♥




L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0