EN TOM VÄSKA

Det har varit bra idag i skolan. Det har varit mycket med miljö och lite matte. Fick sluta en halvtimme tidigare. Tänkte gå på stan med Kim och Amanda först men åkte hem istället och tog en springtur. Så nu sitter jag här, rödblommig om kinderna och hunger i magen. Jag skulle precis börja plugga matte inför morgondagens nationella prov men upptäckte att matteboken inte följde med mig hem i väskan. Lite små panik får jag... Men då har jag något att skylla på i alla fall om matteprovet går piss. Så ja, det får helt enkelt gå som det går imorgon. Hoppas på det bästa och tagga till det med choklad och tv ikväll istället. Eller vad jag nu hittar på.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0