FIFTEEN

Det går fortfarande inte att ladda upp bilder! Jag förstår inte vad som är felet!!? Ett tecken på att byta blogg kanske...

Det gick bra idag när jag sjöng på KG-partyt. Jag var skitnervös imorse och fram till två när det startade. Men när partyt väl satte igång och det var min tur körde jag bara på och det gick bra. Var faktiskt inte så nervös alls. Spelade mina två egna låtar, för första gången inför publick. Så ja, det var lite speciellt.

Nu håller jag på att packa inför hajken imorgon. Det ska faktiskt blir rätt kul, om det är fint väder i alla fall. Och imorgon kväll är det tydligen klassfest i Enköping. Så det blir snabbt hem, fixa sig och iväg igen till tåget med alla tjejer i klassen.



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0