FRIDAY NIGHT AND THE SUN IS SHINING

Jag är faktiskt på strålande humör. Vädret är underbart, det är fredag och senare ikväll ska jag träffa Louise, Amanda och Ina. Kanske Sara och Evelina också. Vi ska börja med att sätta oss på en filt. Äta något gott och bara mysa. Sedan far vi hem till Ina.

Skolan går bra. Inte mycket alls att göra. Ska bara ta tag i en tyskauppsats som ska vara klar innan sommarlovet. Om den blir bra kommer jag få MVG i tyska enligt min lärare. Ofattbart för mig!
Njuter av livet just nu rent ut sagt. Sommarlovet är nära. Dock hungrar min mage ihjäl men snart ska den få grillat kött i magen. Åh, fredag. Helt fantastiskt att man älskar denna dag lika mycket varje vecka.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0