JORDGUBBAR

Nu ligger jag äntligen i sängen. Laddar för morgondagen. Om jag ska vara ärlig känns det redan som att jag har sommarlov. Jag har inte alls mycket i skolan (just nu i alla fall) så jag är rädd för att jag inte kommer orka om vi får mycket att göra nu på slutet innan det riktiga sommarlovet börjar.

Jag har hunnit gymma idag med Louise och även pluggat matte. Stängde igen boken nyss när mamma kom in med en skål med fruktsallad. Bland alla frukter gömde sig jordgubbar. Gud vad gott! Har matteprov på tisdag plus att det är nationella i matte snart. Så det gäller väl att färska upp minnet med alla uträkningar, regler och bla bla bla.

Men nu ska jag bara vila innan jag somnar. Kolla runt på datan, kolla på tv och kanske försöka komma på ett stick till en låt jag började på för någon vecka sedan.


min kisse!


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0