SOLBRÄND

Jag har haft en underbar kväll. Vädret har varit på topp! Äntligen känns det som att sommaren är här. Började dagen med en sväng till gymmet och sedan låg jag någon timme i solen. Min överkropp är illröd och kokar! Solen tar nu kan jag lova. Sedan fixade jag mig i alla fall, tog bussen in med Louise och träffade Amanda och Robin på stan. Vi gick och åt på Spicy innan vi gick vidare till Framnäs. Det tog nästan en timme att gå dit, så fötterna värkte kan jag lova. När vi väl var framme träffade vi lite folk. Mest esteter. Det var skoj! När solen börjat försvinna gick jag, Louise och Amanda tillbaka till stan igen för att träffa folk på Djäkneberget. En superkul kväll i alla fall. Ska försöka hinna lägga upp bilder imorgon.

Nu tänkte jag sova. Ska iväg till IKEA imorgon, eller idag blir det, med mamma för att köpa nya saker till mitt rum. Älskar't!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0