sovmorgon

Nu har jag första riktiga sovmorgonen sedan jag började ettan. Börjar 12! Min tyskalärare är snäll och låter mig plugga hemma istället. Så ja, nästan helt utvilad är jag.
Igår kväll tog jag en promenad med min älskling. Alltid lika mysigt och jag älskar när mina helger slutar med att jag får träffa honom. Pricken över i:t liksom! Ikväll ska jag sitta på en sånn där trafikutbildning i tre timmar. Känns lagom skönt när jag har en tyskauppsats att göra, pluggning inför matte nationella och längtan efter att fortsätta på en låt. Och så är det ju så fint väder så man vill ju bara vara ute. Men äsch! Jag måste bli van bakom ratten snart. Inte långt kvar tills jag får ta körkort nu. Rädd!!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0