SPEAK

Just nu ligger jag på en madrass på golvet. Inne i datarummet. Själv. Känns mysigt! Gillar faktiskt att sova på golvet. Och tro inte att mina föräldrar inte ger mig en säng. Utan mitt rum luktar just nu målarfärg, är dammigt och tomt. Så min säng befinner sig i vårt uterum i väntan på att få placeras i mitt, så småning om, nya och mysiga rum.

Igår träffade jag Max. Vi firade hans pappa med hans familj och lite släkt. Sedan kollade jag och han på Avatar. Hade inte alls höga förväntningar om den filmen även fast alla sagt att den är hur bra som helst. Och jag tyckte faktiskt att det stämde. Den var faktiskt väldigt bra! För ni som vet. För ni som inte visste. Max ♥ Linn, igen.

Idag vaknade vi runt elva. Mös i sängen innan vi åt frukost. Sedan tog vi fram gamla spel - Othello & Master Mind. Fick en liten flashback då jag spelade de spelen mycket när jag var liten. Kul var det. Blev en promenad på kvällen också. Perfekt söndag. Dock har jag inte tränat på hela veckan. Får panik över det. Måste ta en springtur imorgon.

God natt!



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0