SUPERVARMT

Om ni undrar sitter jag på min terass, i trosor och en stor, gammal tröja. Äter hårdmacka med ost och paprika och till det naturell youghurt med juice i. Mums! Slutade två denna nästan för varma dag. Eller det är kvavt i luften. Jobbig luft. Speciellt på bussen. Så därför är det, nästan, för varmt. Vill sitta i solen med mina vita ben men jag har plötligt fått mycket att göra. Både plugg och musik. Så det får jag vänta med! Och senare blir det en springtur också.

Trafikkursen var konstigt nog intressant igår. Han som föreläste gjorde allt intressant och han fick mig att vilja ta första bästa bil och köra igång dirket.

Börjar nio imorgon. Slutar troligtvis runt elva, tolv någon gång. Jag och min basgrupp ska till Bellevu för att kolla hur de sköter miljön. Haha. See you. Kisses.






L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0