WE ROCK THE PARTY

Sjukt härlig kväll igår blev det med massa Kopparlundare! Började med att kila förbi Amanda snabbt, sedan mötte vi Moa, Anna, Gabriella, Sara, Mimmie, Fredrik och Kim vid stationen. Tåget skulle gå tio i åtta, men blev försenat till fem i halv nio. Surt! Vi kom i alla fall till Enköping där det var fest hos Ludvig. Alla var så gått som borta när vi skulle ta bussen hem igen till Västerås. Men det var ändå skitkul! Gick förbi Mc Donald's innan vi skulle ta taxi hem till Anna. Men när vi satt i taxin ångrade vi oss så den snälla taxichauffören fick byta riktning och köra till Ståhl istället där det var en liten efterfest. Kom tillslut hem till Anna kl 4 på natten. Det blev dirket ner i sängen och sova där med 7 tjejer till. Levererad pizza blev det till frukost idag. Jag är helt slut då jag somnade vid fem och vaknade vid tio.

Så nu ska jag hem till Max för att mysa. Känns som en evighet sedan och jag vill bara krypa ner i en säng, kolla på film och sova med världens bästa kille.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0